|
Огляди та публікації
10.05.2012
Активні стереоколонки Sven StreamНа відміну від лінійки Royal, у Stream звичайне управління і немає рояльного лаку. Проте є вихід на навушники і зручне регулювання тембрів і гучності на передній панелі. Зовнішній вигляд класичний. Особливість колонок полягає у використанні Bi-Amp технології. З побутової Bi-Amp акустики, що позиціонується для комп'ютера, на ринку є зараз JetBalance JB371, проте ця модель вибивається як за габаритами, так і за вартістю по відношенню до популярних стандартних 2.0 системам. Creative Inspire Monitor M80 тепер вже не випускається. А ось Sven Stream вкладається як за вартістю (ціна приблизно 4000 р), так і за габаритами. Так само можна згадати і AVE DF100, з 4-х дюймовим вуфером і оформленням у закритому корпусі. Технічно JB371, Stream і DF100 належать до різних класів систем через різні розміри вуферів і прямо не конкурують між собою. Bi-Amp система – це два підсилювачі на одну колонку, в даному випадку, по окремому підсилювачу на динамік. Фільтри в цьому випадку активні і розташовані перед підсилювачами. Технологія Bi-Amp у Sven Stream представляється технологією від студійних моніторів і як наслідок – якісним звучанням. Така технологія використовується як в студійних моніторах, так і в побутовій активній акустиці. Чи буде реальна перевага у Stream перед звичайними активними колонками в цій ціновій категорії, зможуть засвідчити лише порівняльні тести, і ось чому:
Таким чином усе залежить лише від реалізації. Подивимося, що вийшло у виробника. Зовнішній вигляд
Панель управління розташована на передній панелі активної колонки. Вона включає регулятори загальної гучності, низьких і високих частот. Додатково є гніздо для навушників. Бічні стінки обтягнуто вініловою плівкою з оформленням під дерево.
Підключення пасивної колонки до підсилювача здійснюється за допомогою спеціального кабелю. Цей тип кабелю в одного боку не дає можливості використовувати стандартні кабелі, проте з іншого захищає від неправильного підключення. Для акустичних систем з роздільним посиленням частіше зустрічається більш поширений тип роз'єму – Speakon, що дає змогу замінювати дріт без пайки усередині роз'єму. Конструкція і об'єктивні виміри
Використовувані в колонках динамічні голівки мають магнітне екранування. Діаметр дифузора низькочастотного динаміка, включаючи підвіс, складає 11,5 сантиметрів. Гнучкий підвіс виготовлено з гуми і він тактильно дуже м'який. Як пискавка використовується купольний твітер з тканини. Діаметр купола складає 30 міліметрів. Усередині колонок використовується синтепон. До складання зауважень немає, єдиний недолік, який вдалося виявити, це недостатня герметизація щілини у роз'ємі для навушників. Під час відтворення низьких частот щілина видає призвуки. Якщо в гніздо вставляти заглушку, недолік усувається.
Підсилювачі зроблено на базі TDA7265. Фільтри зроблено на TL084, що забезпечує рівень спотворень на рівні 0,003%.
Згідно з вимірами АЧХ підсилювачів частота розподілу перебуває в районі 3 кГц. Зазвичай в двосмугових системах вибирають частоту дещо нижчу, близько 2 кГц. Вибір 3 кГц з одного боку робить критичнішим діапазон, до якого вухо найчутливіше, з іншого боку це дає можливість уникнути спотворень від перевантаження високочастотного динаміка.
Судячи за вимірами, тембри працюють в якості зміни рівня посилення кожного з підсилювачів в межах ±5 дБ. З цієї причини на підсилювач для навушників тембри не впливають. Нерівномірність АЧХ складає ±3,5 дБ в діапазоні від 65 до 20000 Гц. Це добрий результат для цього класу акустичних систем. У районі 3 кГц можна бачити хороше узгодження динаміків по АЧХ. Спотворення при звукових тисках 77, 83 і 89 дБА Методика вимірів гучності активних колонок
На невисокій гучності спектр досить чистий, спотворення низькі, без гармонік високих порядків.
На середній гучності спостерігається початок зростання спотворень в діапазоні низьких частот.
На високій гучності виразно видно зростання спотворень в діапазоні низьких частот і початок зростання в діапазоні середніх частот. Як альтернатива, можна ознайомиться з результатами Microlab Solo 5, що за рівнем спотворень в аналогічних умовах показують гірший результат. Основною метою тестування якості акустичних систем є визначення якості продукту за виробленими критеріями за абсолютною шкалою і порівняно з конкурентами. Успіх акустичних систем, як вдалого продукту, залежить від сукупності багатьох чинників. З них можна виділити такі, найважливіші для користувача: зовнішній вигляд, ергономіка, функціональність та якість звучання. Вартість виробу також є важливим чинником під час купівлі, проте найбільш актуальний показник ціна/якість для своєї цінової категорії, порівняно з найближчими конкурентами. Звучання Stream можна охарактеризувати як хороше. Головним достоїнством є чітка панорама, висока детальність звучання, хороша передача середніх частот. Як недолік, забарвлення тембру в діапазоні верхніх середніх частот. Якість низьких частот має свою специфіку, виражену в ранньому зростанні спотворень при збільшенні гучності, проте це в першу чергу особливість малогабаритних систем і для цього класу акустики якість низьких частот у нормі. Stream vs Solo5 Порівняно з Micrloab Solo 5 слід зазначити таке. За якістю середніх частот Solo 5 поступається, так само Solo 5 поступається в детальності звучання і чіткості панорами. Але при цьому тембр в діапазоні верхніх середніх частот у Solo 5 натуральніший, ніж у Stream. У діапазоні високих частот якість порівнянна. В цілому перевага у Stream. Висновки Ця модель належить до класу систем $100~130 з 5-ти дюймовим вуфером і є вдалою для свого класу за рахунок хорошої якості звучання, зручності у використанні і розширеного функціоналу у вигляді виходу для навушників. На тлі прямого конкурента Microlab Solo 5 з порівнянною вартістю у Stream параметр ціна/якість вищий.
Джерело: сайт www.ixbt.com. Автор: Роман Кузнецов aka romanrex
|
|