рус
укр
 

Новини

29 лютого в бізнес-центрі класу А «Арена» відбувся форум національного значення - «Акули Маркетингу 7». Усьоме організатори – компанія Gloria – зібрали в одному залі кращих маркетологів країни. Девіз сьомого по рахунку форуму – «Натхнення інновацій» – повністю відбиває суть заходу. Кожен із запрошених маркетологів виклався на 100%, щоб продемонструвати колегам потужність своєї інноваційної маркетингової зброї.

Цього року організатори запросили виступити з доповіддю ТМ Sven як компанію, що зробила найбільший внесок у розвиток мерчендайзингу в Україні серед IT-брендів. Інноваційною особливістю ТМ Sven стала побудована за останні 3 роки потужна система мерчендайзингу, що функціонує з точки зору інтересів виробника і постачальника, а не лише роздрібної мережі. Аналогів такої системи немає в жодної компанії-виробника комп'ютерних аксесуарів в Україні. Що й стало головним приводом запросити ТМ Sven взяти участь у форумі.

Тема виступу директора з маркетингу компанії Sven Микити Романова «Побудова системи мерчендайзинг+ для IT-брендів в Україні» викликала живий інтерес публіки. Співробітникам відділу маркетингу до самого вечора ставили питання про особливості функціонування системи мерчендайзингу в компанії. Маркетологи обмінювалися досвідом, спілкувалися, сперечалися і в усіх присутніх була можливість поставити запитання виступаючим у режимі ток-шоу.

Дякуємо співробітникам компанії Gloria і особисто її директорові Наталії Пігулевській за запрошення взяти участь в бізнес-форумі «Акули Маркетингу 7». Компанія Gloria є надійним партнером TM Sven в організації та проведенні масових заходів. Наприклад, успішно проведене святкування 20-річчя Sven – краще тому підтвердження.


...
  всі