рус
укр
 

20-річчя торговельної марки Sven

19 серпня 2011 року виповнилося 20 років улюбленої для багатьох торговельної марки Sven. Цю знаменну подію було вирішено відзначити 19-21 серпня 2011 р. конференцією і 3-денною розважальною програмою на березі Київського моря. Місцем проведення було обрано заміський готельно-ресторанний комплекс екстра-класу «Джинтама-Бриз». Якісну організацію розважальної частини було покладено на плечі найвідомішого в Україні Event-агентства «Gloria UUA Event Management & Projects». Відвідали конференцію майже 150 співробітників (центрального офісу і регіональних представництв з Одеси, Дніпропетровська, Харкова і Львова) і партнерів компанії.

Офіційна частина традиційно розпочалася з урочистої промови директора ТОВ «Свен Центр» Україна – А. М. Калмичкова. Основною темою його виступу стало об'єднання товарних лінійок SVEN з урахуванням локалізації в країнах СНД у світлі останніх рішень Єдиного Координаційного центру SVEN (Фінляндія). Міжнародна торговельна марка SVEN тепер дотримуватиметься єдиної політики, без розподілу на локальні ринки та їх особливості, стосовно своїх товарних позицій на території більшості країн СНД. Така політика якнайповніше відповідає основній місії компанії – робити професійні технології доступними для усіх, та її прагненню стати улюбленою маркою електроніки в кожному будинку та офісі, незалежно від регіонів.

Далі конференцію продовжив офіційний представник SVEN у Росії – І. А. Дубров (генеральний директор ТОВ «Бізнес Галактика»). Він розвинув тему об'єднання, а також подякував усіх, хто брав участь у становленні торговельної марки Sven як національного IT-бренду №1 на території України. І. А. Дубров особливо підкреслив той факт, що торговельна марка Sven 9 разів за останні десять років (2001-2010 рр.) ставала лідером опитування «iXBT Brand 2010 – Вибір читачів» у номінації «Непрофесійна РС Акустика». Він виразив упевненість в тому, що об'єднаними зусиллями можна досягти ще більш вражаючих успіхів.

Далі відбулося представлення співробітників центрального офісу і нагородження найактивніших співробітників цінними подарунками від керівництва компанії.

Заступник директора Sven Global А. С. Лукашов розповів присутнім про особливості технології виготовлення основних і додаткових продуктів ТМ Sven, про матеріали, що використовуються в них. Партнери своїми очима переконалися, що якості продукції приділяється найпильніша увага.

Продовжив офіційну частину директор по маркетингу ТОВ «Свен Центр» М. І. Романов. Під час його виступу партнерам уперше було проілюстровано новий фірмовий стиль, а також створений на його основі новий дизайн упаковок продукції. Значна частина виступу Романова була присвячена новинкам продукції об'єднаної СНД лінійки і питанням локалізації її згідно із специфікою українського ринку. Велике пожвавлення в залі викликало відтворення різних музичних стилів і жанрів за допомогою мультимедійної акустичної системи LUX. Найближчим часом асортимент єдиної торговельної марки поповниться приблизно 100 новинками. Єдиний асортиментний ряд збере в собі усі кращі моделі Sven, а також абсолютні новинки, зразки яких було представлено також під час конференції.

Неофіційна частина конференції розпочалася о 18:00, в програмі якої, крім розкішного столу, були: група Lucky Band, ведучі, зірки КВН Київського політеху, ді-джей, конкурси, цінні призи, пісні біля багаття.

Другий день конференції розпочався із зарядки на березі Київського моря і продовжився 5-годинною тім-білдінг програмою. Ведучі поділили усіх присутніх на 6 команд, і почався марафон у заздалегідь підготовлених локаціях. Учасники змогли спробувати свої сили і виявити себе у веслуванні на байдарках, армрестлінгу, боях гладіаторів, бігу у величезному білячому колесі, стрільбі з луків та арбалетів, метанні сокир. Переможцями стала команда з Одеси, другою стала не менш яскрава команда зі Львова і замкнула коло переможців потужна команда з Дніпропетровська. У перерві між денною і вечірньою програмами найстійкіші бійці змогли випробувати себе в пляжному волейболі, фрісбі, їзді на скутерах і квадроциклах.

Увечері усіх чекала велика розважальна програма, 1000 банок дуже смачного німецького пива, ведучі та їхні чарівні помічниці.

На третій день втомлені, проте готові на все гості конференції провели зарядку прямо у водах могутнього Дніпра. Після чого керівництво компанії очолило спортивну частину заходу. Розділившись на 2 команди, спортсмени здійснили великомасштабну підготовку до чемпіонату Європи по футболу.

Автобуси, що відвозили гостей до Києва, від'їжджали з піснями, під звуки знайомих гітарних акордів, і десь за кадром звучало: SHOW MUST GO ON!


...
  всі  
test site