рус
укр
 

Новий фірмовий стиль TM SVEN: ребрендінг по-скандинавському

У березні головний офіс компанії SVEN оголосив про те, що міжнародна торговельна марка тепер дотримуватиметься єдиної політики відносно своїх товарних позицій незалежно від регіону їхнього поширення. На даний момент повним ходом йде процес уніфікації продуктових лінійок в усіх країнах, де представлена ТМ SVEN, включаючи Україну. Також в єдиній стилістиці буде оформлено усі візуальні матеріали, включаючи упаковку (див. нижче).

SVEN

Коментар генерального директора SVEN Scandinavia Ltd Mrs.О. Ilvonen: «Ідея ребрендінгу вже давно витала в умах представників топ-менеджменту компанії, але саме цього року розвиток марки досяг того самого етапу, коли ідея переросла в рішення. Причиною стали не лише структурні зміни, а й той факт, що глобалізація компанії і сучасні тенденції її розвитку потребували єдиного стратегічного підходу, а продукція – єдиного технічного і стилістичного виконання, без розподілу на локальні ринки та їхні особливості. Ця політика не виключатиме локалізацію товару з урахуванням мовних, споживчих та інших особливостей тієї або іншої території, але гарантуватиме єдність якості і стандартів SVEN. Чималу роль зіграла також та обставина, що 2011 рік є для компанії ювілейним. Вже 20 років ми прагнемо бути корисними нашим споживачам, пропонуючи їм професійні технічні рішення за дуже доступною ціною. Новий фірмовий стиль торговельної марки SVEN, виконаний у кольорах фінського прапора, підкреслює її тісний зв'язок з нашою північною скандинавською країною. А перехрестя блакитних стрічок на білому фоні несе ще одне важливе посилання: ми цінуємо кожного покупця, ми працюємо для нього і усю нашу продукцію оформляємо для нього як найбажаніший подарунок»!.


...
  всі  
test site