рус
укр
 

Відбулася підсумкова партнерська конференція «SVEN XX»

25 лютого в Київському клубі «Хамелеон» відбулася щорічна партнерська конференція TM Sven. Захід під назвою «Sven XX» було присвячено підсумкам проведеної за 2010 рік роботи, а також планам з розвитку торговельної марки на 2011 рік. Поточний рік дуже важливий для Sven, оскільки цього року улюбленій торговельній марці виповнюється 20 років!

Конференцію традиційно відкрив генеральний директор ТОВ «Свен Центр» Андрій Миколайович Калмичков, який підбив підсумки 2010 року. Розповівши про основні завдання, які вирішувала компанія в 2010 році, він подякував партнерів за активну участь у діяльності компанії. А. Калмичков назвав серед інших декілька чинників, які дали змогу компанії упевнено розвиватися в такі непрості часи: розширення асортименту, нові канали збуту, інноваційні методи просування продукції, що враховують тенденції українського IT-ринку. Далі Андрій Миколайович зробив огляд загального стану економік України і Китаю в минулому році, звернувши увагу присутніх на такі важливі питання, як тривале зростання цін на матеріали та комплектуючі, що викликало підвищення собівартості продукції, а у зв'язку з цим на перспективність перенесення виробництва в інші країни, що розвиваються.

Міжнародна торговельна марка SVEN тепер дотримуватиметься єдиної політики відносно своїх товарних позицій в усіх країнах, без розподілу на локальні ринки та їхні особливості. На думку керівництва, така політика найбільш відповідає основній місії компанії – робити професійні технології доступними для усіх, та її прагненню стати улюбленою маркою електроніки в кожному будинку та офісі, незалежно від країн і регіонів.

Далі естафету прийняв керівник відділу продажів «Свен Центру» Богдан Миколайович Калмичков. Його виступ був присвячений аналізу ринку, який посідає торговельна марка Sven по різних напрямах. Розвиток і збільшення товарних груп, розширення їх модельного ряду, політика ціноутворення, хіт-лист найпопулярніших моделей TM Sven на ринку України – ось неповний перелік порушених питань. Богдан Калмичков звернув увагу на збільшення продажів порівняно з 2009 р. основних лінійок продукції – акустики 2.0 (більш ніж удвічі) і акустики 2.1 (майже вдвічі), веб-камер (більш ніж утричі), навушників і гарнітур (у 1,5 рази), комп'ютерних клавіатур (у 1,5 рази) і мишей (у 2,5 рази), а також джерел безперебійного живлення (у 1,5 рази) та стабілізаторів (у 1,25 рази). По продажах акустичних систем, навушників і гарнітур, а також веб-камер ТМ Sven посідає сьогодні провідне становище на українському ринку.

Основна частина виступу директора по маркетингу TM Sven Микити Ігоревича Романова була присвячена аналізу роботи відділу маркетингу в 2010 році. Маркетингова діяльність компанії здійснювалася по таких основних напрямах: дослідження/розробки нових продуктів, подальше просування їх каналами В2В (бізнес для бізнесу або бізнес для компаній) і В2С (бізнес для споживача). Відділом маркетингу в минулому році було проведено такі заходи: мерчендайзингова підтримка 120 торговельних точок, 80 масових заходів (презентацій, конференцій, семінарів), 15 акцій для роздрібних споживачів, 11 мотиваційних програм для партнерів і 6 маркетингових досліджень. М. Романов особливо підкреслив той факт, що торговельна марка Sven вже 9 разів за останні десять років (2001-2010 рр.) стає лідером опитування «iXBT Brand 2010 – Вибір читачів» у номінації «Непрофесійна РС Акустика».

Далі учасників конференції чекав сюрприз – шоу-кейс ігрових пристроїв. Джойстики, ігрові керма, геймпади – усе різноманіття ігрового арсеналу нових продуктів перевірити на міцність міг кожний учасник конференції. Кульмінацією стало проведення ігрових турнірів: змагань з перегонів на автосимуляторах (Need for Speed) та авіасимуляторах (HawX), з файтингу (Street Fighter).

Переможців турнірів було нагороджено цінними призами від організаторів конференції. Джойстики, набори клавіатура + миша, акустичні системи, веб-камери – ось неповний список призів, які отримали учасники змагань.

Після ігрових баталій, виступив Олександр Вікторович Куленцов. Презентація провідного технічного фахівця компанії була поділена на такі напрями: ігрові маніпулятори, стабілізатори напруги, комп'ютерні аксесуари. Особливо цікавою для усіх виявилася частина презентації, присвячена ігровим маніпуляторах. Модель Aggressor – ще один яскравий доказ того, що компанія завжди дотримується свого кредо: іноваційність і доступність. Не менший інтерес викликали ігрові маніпулятори DRIFT, NITRO і TURBO – моделі з різними технічними характеристиками і дизайном. Вони призначені як для початкуючих гравців, так і для хардкорних геймерів.

З-поміж силових пристроїв було представлено нові моделі стабілізаторів різної потужності: ELR, WMS та знайомі вже всім AVR з оновленим дизайном.

Остання частина презентації О. Куленцова була присвячена новим моделям універсальних хабів-кардридерів HB-AC-120 та HB-AC-200, веб-камерам, навушникам і гарнітурам, а також абсолютним новинкам, які вперше було представлено на конференції, – веб-камерам з гарнітурами ICH-7900 і ICH-8600, призначених для найширшого кола споживачів: користувачів Skype, любителів мережевих ігор, учасників всеукраїнських кастингів популярних музичних програм. Веб-камера IC-970 продовжує лінійку високоякісних пристроїв з HD-сенсором 1.3 mpix.

З-поміж новинок навушників і гарнітур особливу увагу було приділено моделі GD-2900 Sport, рекомендованій для спортсменів. Hi-Fi навушники GD-6500 сподобаються найвимогливішим цінителям якісного звуку. Фанатам портативних пристроїв торговельна марка також приготувала декілька приємних сюрпризів. Моделі GD-2700 Wooden і GD-2710 Wooden з дерев'яними корпусами навушників порадують якісним звуком і ексклюзивним дизайном. Кліп-навушники GD-2800 оснащено витим кабелем, а також амбушюрами з анатомічного поролону. Цей матеріал має властивість трансформуватися під тиском і набувати унікальної форми вушної раковини кожного користувача.

Завершилася офіційна частина конференції презентацією двох блоків: «Мультимедійні акустичні системи» і «Багатофункціональна акустика». У першій частині М. Романов уперше продемонстрував акустичні системи Omni та Ultra. Обидві акустичні системи оснащено, окрім активного динаміка, пасивним випромінювачем, що істотно розширює діапазон відтворюваних частот. Omni дістала свою назву за особливе розташування динаміків. Пасивний випромінювач розташовано в нижній частині корпусу колонки, активний дивиться вгору. Завдяки такому розміщенню випромінювачів, конструкторам вдалося отримати всенаправлене звучання колонки (від. англ. Omni – directional). Ненапрямлений звук заповнює усе приміщення м'якими, насиченими частотами, не стомливими для слухача.

У сегменті дерев'яної 2.0 акустиків нижнього цінового сегменту було представлено 2 новинки – MS-205 і MS-210. Перша вирізняється незвичайною формою корпусів: вони завужені до верхньої частини. Друга модель є, мабуть, найдоступнішою в Україні двосмуговою дерев'яною стереосистемою з можливістю підключення гарнітури для Skype до провідного пульта ДУ. У сегменті 2.1 систем також було представлено 3 новинки: MS-304 DUO, MS-305, MS-309. Моделі MS-305 і MS-309 представляють сегмент дизайнерської акустики з дерев'яними корпусами і якісним звуком. Відмінність моделей – у вихідній потужності. MS-309 удвічі потужніша за MS-305. Головною ж родзинкою цього розділу презентації стала модель MS-304 DUO. Ця модель – перша ластівка абсолютно нового сегменту акустики під назвою 2.1 трансформер. Сателіти даної АС мають вмонтовані незалежні підсилювачі і можуть працювати окремо від сабвуфера як повноцінна 2.0 система! У домашніх умовах користувач отримує потужну 2.1 систему з дерев'яним сабвуфером, а, якщо необхідно перетворити її на портативну аудіосистему, просто від'єднує колонки і підключає їх в USB-виходу ноутбука. Уся USB-акустика оснащена фірмовим мостовим підсилювачем U.S.S.

Останнім розділом офіційної частини стала презентація багатофункціональних акустичних систем, що вже надійшли у продаж, Monitor 5, LUX, GRAND, STUDIO. Презентація проводилася в новому форматі – рок-шоу за участю популярної групи.

Основною особливістю АС Monitor 5 є найдоступніша ціна на ринку при збереженні усіх технічних характеристик, властивих кращим представникам моніторної акустики.

LUX є вершиною інженерної думки, кращою моделлю сегменту стереоакустики. Оснащена усіма кращими розробками інженерів Свен (передача звуку по кабелю USB без втрат, вмонтований мережевий фільтр, окремий підсилювач для навушників, радіо, пульт ДУ, LCD-дисплей), ця модель ще довгий час задаватиме планку якості для усіх виробників мультимедійної акустики.

GRAND створювалася для цінителів Hi-Fi звуку, вона позиціонується як повноцінна заміна Hi-Fi підсилювачу і висококласним підлоговим колонкам. Ця акустика дає споживачеві ще декілька переваг. Вмонтований караоке-процесор з можливістю підключення двох мікрофонів, управління гучністю кожного мікрофона, а також функцією реверберації. Можливість використання акустики в професійній діяльності. Підключивши до GRAND декілька мікрофонів і фонограму, музиканти можуть виступати в невеликому клубі, барі.

STUDIO, модель, що вже отримала велику кількість позитивних відгуків, підірвала зал потужним звуком. Група музикантів виступала на конференції, використовуючи лише одну АС. Одночасне підключення до акустичної системи мікрофона, соло-гітари, ритм-гітари, бас-гітари, а також драм-машини не змогло поставити на коліна таку потужну акустичну систему, як STUDIO. У цьому переконалися усі присутні на конференції партнери.


Акустична система STUDIO

Після завершення офіційної частини настав час розваг. Для гостей конференції організатори приготували велику кількість сюрпризів. Усе почалося з лотереї, на якій було розіграно такі цінні призи, як колонки LUX і NF, а також набір клавіатура + миша, джойстик і кардридер.

Музично-розважальну програму відкрила відома київська група Cubic Crystal (aka Лексикон). Музиканти виконали шість вибраних композицій – як власноруч створених, так і світових хітів. Зал вибухнув бурею оплесків.

Після виступу музикантів, партнерів (більшість з яких – представники сильної статі) чекав особливий сюрприз – виступ стрип-зірок Києва – переможниць численних конкурсів. Blondi, Natali і Kristina буквально запалили зал, після їхніх виступів деякі чоловіки довго не могли отямитися. Кульмінацією неофіційної частини став виступ популярного артиста, резидента Comedy Club Україна, поета, гумориста і музиканта Арсена Мірзояна (см на фото). Виступ улюбленця публіки назавжди залишиться в пам'яті партнерів, які відвідали конференцію. Небагато хто здатний подарувати публіці такий гарний настрій…


...
  всі  
test site