рус
укр
 

Відбулася підсумкова партнерська конференція «SVEN Gold»

19 лютого в клубі «Хамелеон» відбулася 5-а щорічна партнерська конференція. Захід мав горду назву Sven Gold. Золото, як і продукція ТМ Sven, завжди в ціні, в будь-які часи. Як сюрприз, для партнерів було влаштовано розіграш спеціальних призів: злитка золота, золотого мобільного телефона і чарівного золотого напою. Серед присутніх – понад 100 провідних менеджерів українського IT-ринку.

Конференція традиційно розпочалася з виступу генерального директора ТОВ «Свен Центр» Андрія Калмичкова. Підводячи підсумки 2009 року, він розповів про зльоти і падіння українського IT-ринку. Відзначивши високу активність партнерів компанії, А. Калмичков назвав з-поміж інших декілька чинників, що дали змогу компанії упевнено розвиватися в такі непрості часи: розширення асортименту, нові канали збуту, інноваційні методи розповсюдження продукції.

Естафету виступу підхопили керівники регіональних представництв Sven: Віталій Охріменко (Одеса), Дмитро Олейник (Дніпропетровськ), Юрій Хворост (Харків) і Олександр Мішин (Львів), які освітили основні події минулого року. Тут же відбулося нагородження кращих партнерів путівками в теплі країни в червні 2010 року.

Отже, переможцями стали: по Дніпропетровському регіону – ТОВ «Мікротрон», ЧП «Світ Комп'ютера» і компанія «Комп'ютерні Технології»; по Одеському регіону – «Індикатор» (Сімферополь), «КомТек» (Сімферополь) і «Неолоджік» (Одеса); по Харківському регіону – «РС Shop», «SMT» і «DC Link»; по Львівському регіону – ТОВ «Стек-Комп'ютер», «Медіа Мікс» і ТОВ «Матриця».

Виступи представництв продовжив керівник відділу продажів «Свен Центру» Богдан Калмичков.

Він проаналізував роботу роздрібних мереж партнерів за 2009 рік і відзначив, що в минулому році ми підсилили свою присутність на ринку і уклали договори більш ніж з 20 компаніями. Відзначив також, що в 2009 році загальною тенденцією для роздрібного сегменту стала універсальність торгових точок. Мобільні мережі весь рік істотно розширювали асортимент, захоплюючи все нові й нові сегменти. Комп'ютерні мережі робили ставку на лояльну цінову політику, а побутові – на величезну кількість додаткових сервісів.

Несподіваним кроком для всіх стало виведення на ринок електротехнічного устаткування і нових моделей енергозбережних силових пристроїв. Унаслідок чого в 2009 році були підписані контракти з такими провідними гравцями будівельного ринку як «Епіцентр», «Нова Лінія», «Альцест», «Олді».

Подякувавши всіх партнерів за потужну підтримку в 2009 році, Б. Калмичков від імені ТМ Sven нагородив кращих партнерів турпутівками в теплі країни в червні 2010 року. Переможцями визнані: «Ельдорадо», «Фокстрот», «Citycom», «Comfy», «Технополіс», «METRO», «Ашан», «Diawest», «Євромережа», «Мобілочка» (дивіться їх логотипи нижче).

Логічним продовженням заходу став виступ Микити Романова, директора з маркетингу і керівника напряму «Акустика» TM Sven.

Докладний опис інструментів маркетингу, що ефективно працювали в 2009 році, дозволив партнерам по-новому поглянути на такі поняття, як «просування продукції», «продажі», «підтримка партнерів», – зробив висновок виступаючий. Найбільш глибоко розглядалася система інтеграції відділу мерчендайзингу в існуючу систему продажів, впровадження OEM і ODM моделі промислового аутсорсингу (дивіться нижче).


ODM модель

Керівник відділу розробки і зовнішньоекономічної діяльності Андрій Лукашов глибоко розкрив тему створення якісних продуктів з нуля: від отримання заявки на їх розробку до надходження продукції на склад. Була освітлена також тема використання найсучасніших технологій, що раніше не використалися при проектуванні і виробництві акустичних систем і фільтрів-подовжувачів.

Керівник напряму «Професійне світлове і звукове обладнання» Євген Васильєв посвятив усіх присутніх особливо нової системи просування напряму PRO, головним підсумком якого стали стабільне зростання продажів та оптимізація асортименту.

Олександр Куленцов, керівник напрямів «Силові пристрої» та «Аксесуари» представив новий напрям – «Встановлювальне електроустаткування». В асортименті Sven (з 2010 р.) з'явилися розетки, вилки, вимикачі, професійні подовжувачі з термозахистом, світлорегулятори. Звертають на себе увагу декілька новинок, яких всі давно чекали, наприклад, стабілізатор напруги з цифровим дисплеєм.

Завершилася офіційна частина конференції представленням двох блоків: «Акустичні системи» та «Аксесуари». Вперше на конференції була наочно продемонстрована абсолютно нова серія BF 2010 та одна модифікована, знайома всім АС, – BF-11, – що є по праву лідером ринку систем 2.0. Крім того, були представлені новинки акустичних систем для ноутбуків. Особливий інтерес у присутніх викликали моделі Bubble і 69. Перша – своїм яскравим дизайном, гнучкою ніжкою і можливістю настінного кріплення, друга – вмонтованим акумулятором, наявністю в комплекті перехідників для всіх типів мобільних телефонів і доладною конструкцією, що дозволяє збирати колонки в музичний стовпчик.


Mодель 69


Mодель Bubble

О. Куленцов продемонстрував новинки з асортименту аксесуарів. Бюджетні моделі клавіатур, мишок, веб-камер, навушників викликали непідробнний інтерес у партнерів. Ігрова клавіатура з набором різнокольорових клавіш і спеціальним інструментом для їх деінсталяції викликала справжній фурор серед провідних менеджерів IT-ринку. Високотехнологічні USB-хаби з подвійною системою живлення теж були високо оцінені фахівцями.

После закінчення офіційної частини всі присутні мали можливість особисто поспілкуватися з провідними фахівцями Sven, поставити запитання і почути найдокладнішу інформацію про новинки.

Неофіційна частина почалася з розіграшу «золотих призів». Чарівний золотий напій дістався О. Ю. Гуцаленко з «Цитрус Дискаунт». Золотий телефон отримав В. Г. Зарицький («ЧП Зарицький В.Г.»). Щасливим володарем золотого злитка 999-ої проби став Олександр Хомячков («Неолоджік»).

Спілкування в неформальній обстановці продовжувалося і після конференції. Гостям було запропоновано змагання з боулінгу та інші розваги.


...
  всі  
test site