рус
укр
 

SVEN у комп'ютерному клубі № 1

Сьогодні на ринку комп'ютерної периферії існує безліч цікавих продуктів і відомих брендів, які намагаються зайняти та освоїти все нові й нові «ніші». Але лише небагато з них зважають на специфіку потреб покупця на кожному конкретному ринку.

Фахівці торгової марки Sven вже понад 20 років займаються дослідженням ринку, розробками та адаптацією техніки для користувачів. Комп'ютерна периферія ТМ SVEN вже впродовж 11 років широко представлена на всій території України.

Сьогодні ми спробуємо дізнатися, що приваблює наших клієнтів, на що вони звертають увагу при виборі клавіатури, мишки або гарнітури. Які властивості повинні мати ці продукти, щоб бути популярними і користуватися попитом. Кращим місцем для нашого невеликого дослідження було обрано комп'ютерний клуб.

Чому саме комп'ютерний клуб?

До клубу люди приходять спілкуватися, грати, а також виконувати свою роботу. Особливо часто користуються послугами клубів фахівці, які працюють на аутсорсингу. За інформацією з відкритих джерел, таких стає дедалі більше. Сьогодні неможливо уявити собі інтелектуальну роботу без використання ПК. На жаль, реалії в нашій країні такі, що далеко не кожна людина може дозволити собі придбати комп'ютер відповідної конфігурації, і ось тут на допомогу приходять комп'ютерні клуби.

Однією з найпопулярніших мереж комп'ютерних клубів Києва є Vault. Сьогодні мережа Vault – це чотири комп'ютерні клуби, 484 робочі станції, кіберспорт-арена, культовий бар «Паровоз», затишна піцерія, копі-центри, клуб настільних ігор.

Vault є давнішнім партнером торгової марки Sven. У лютому 2009 року ТМ SVEN була ініціатором проведення чемпіонату з ігрор BattleField 2, DOTA. У цих заходах взяли участь як професіонали, так і аматори комп'ютерних ігор.

З керівництвом мережі клубів ми зустрілися в розважальному ігровому центрі «Vault City». Комплекс складається з першокласного ігрового клубу, культового бару «Паровоз», піцерії «Оливка», копі-центру, а також клубу настільних ігор.

Хто може знати про гарнітури, клавіатури й мишки більше, ніж любителі «стрілялок», «літалок» і «броділок»? Хто може знати більше про якість комп'ютерних аксесуарів, ніж керівництво комп'ютерного клубу? Засновник і директор мережі комп'ютерних клубів Vault Євген Вегера в інтерв'ю люб'язно погодився відповісти на наші запитання.

СВЕН: Чому Ваші клуби називаються Vault?

Євген: Тому що під час створення першого клубу ми були під враженням від ігор серії «Fallout», а зараз це враження переросло в цілу філософію, згідно з якою клуби — це сховища від згубної дії зовнішнього світу, вулиці.

СВЕН: На якому рівні зараз популярність і відвідуваність комп'ютерних клубів? На які роки припав пік популярності клубів?

Євген: Відвідуваність знизилася. Проте помітно змінився культурний рівень і вік наших відвідувачів. Ми виросли разом. А пік був в 2005 році. Зараз кількість змінилася якістю. Це здорово.

СВЕН: Хто Ваші відвідувачі? Чи є постійні клієнти?

Євген: Наші відвідувачі — це прекрасні люди різного віку. Панночок (посміхається), на жаль, менше, ніж хлопців. Постійні клієнти, звичайно ж, є, проте я вважаю за краще говорити про них, як про жителів і громадян сховища.

СВЕН: Які фактори впливають на популярність комп'ютерного клубу?

Євген: На першому місці атмосфера. Її створюють і підтримують люди, які трудяться в ньому, і люди, які його відвідують. На другому - розташування, але особливо важливо це на початку роботи. На третьому місці технічне оснащення й загальна якість робочого місця. Особливо важливо, щоб людині хотілося прийти сюди знову.

СВЕН: Ваші клієнти звертають увагу на якість комп'ютерної периферії?

Євген: Однозначно, так. Люди насамперед звертають увагу на відчуття. Те, що вони бачать на екрані монітора, що чують в навушниках, що відчувають під час натискання клавіш, та як відпрацьовує їх побажання мишка.

СВЕН: У мережі комп'ютерних клубів Vault до робочих станцій в основному підключена периферія ТМ SVEN. Чому обрали наш бренд?

Євген: Периферія Свен використовується в клубах. Основним фактором є ціна. Скажімо так, краще замінювати навушники і клавіатури, з міркувань естетики та гігієни, 3 рази у рік. За вартістю вийде точнісінько стільки ж, скільки коштують бюджетні позиції інших брендів.

СВЕН: В КК (комп'ютерних клубах) техніка працює в «екстремальних» режимах і зношується швидше. Як часто Ви змінюєте техніку?

Євген: Модернізація системних блоків і моніторів відбувається раз у 2 роки. Клавіатури, миші та веб-камери живуть близько року. Навушники - 3-6 місяців, з мікрофон - близько місяця.

СВЕН: Які з моделей ТМ SVEN вирізняються у Вас в клубах надійністю і «живучістю»?

Євген: Відмінно зарекомендували себе web-камерa IC-890, клавіатурa Sven Comfort 3535 і миша RX-600MRL.

СВЕН: ТМ SVEN відносно недавно представила лінійку ігрових пристроїв: рулі Nitro, Turbo, Drift, геймпади Aggressor, X-Pad. Чи користується попитом така група товарів в ігрових клубах?

Євген: Ні. Ці пристрої суто індивідуальні, вони підбираються під конкретну людину та гру. Хоча не відкидаємо використання джойстиків та ігрових маніпуляторів у майбутньому.

СВЕН: У клубі розташовано культовий бар «Паровоз» і піца-клуб «Оливка». Що наштовхнуло Вас на думку відкрити власні бар та ресторан?

Євген: Їсти хочеться практично кожного дня. Кожен житель і тим більше кіберспортсмен нашого сховища потребує поповнення запасу калорій, невичерпного джерела якісного харчування, яким і є наші бар та ресторан.

СВЕН: І на завершення нашої бесіди. Що Ви можете побажати молоді та геймерам зокрема?

Євген: Любити життя, поважати оточуючих і постійно навчатися. Адже всі біди від невігластва.


...
  всі  
test site